باغ عمارت دانیال

البرز

Daniels Mansion Garden

گرمدره
استان البرز
شهر گرمدره
نمودار قیمت پایه مجموعه
باغ عمارت دانیال
نوع دسته بندی ازدواج, ایونت, جشن تولد, عقد
wedding
نوع دسته بندی

باغ تالار

wedding-home
باغ تالار دانیال گرمدره
کیفیت
تعداد آپشن ها
تخفیف مراسم ها دارد
کد تخفیف از مراسم ها
تخفیف مجموعه دارد
تخفیف مجموعه
امکان رزرو دارد
رزرو مجموعه
باغ عمارت دانیال البرز - گرمدره

گروه تشریفاتی دانیال در باغ عمارت دانیال، با بیش از یک دهه تجربه در برگزاری مراسمهای باشکوه، همچنان به عنوان یکی از پیشگامان تشریفات در استان البرز شناخته میشود. دانیال زمانی و گروهش با اشتیاق و علاقه ای در این زمینه فعالیت می کنند. همچنین نشان دادهاند که چگونه میتوان با ارتقاء مداوم و به روزرسانی خدمات، سطح کیفیت تشریفات را در سراسر کشور بهبود بخشید.

با تکیه بر اصول و تعهد به ارائه خدماتی بی نظیر، دانیال زمانی و تیمش هر ساله تلاش میکنند تا با استانداردهای بالایی که تعیین کرده اند، مراسم هایی فراموش نشدنی را برای مشتریان خود رقم بزنند. این مجموعه، که دارای شماره ثبت شرکت و اساس نامهای معتبر است، به جزئیات و لحظات خاص زندگی شما توجه دارد تا خاطراتی جاودان در ذهن شما بسازد.

باغ تالار دانیال تهران

باغ تالار دانیال تهران

با الهام از معماری قصرهای اروپایی. معماران باغ عمارت دانیال، آن را به عنوان باشکوهترین عمارت عروسی در ایران طراحی کرده اند، هر بازدیدکنندهای را به وجد می آورد. استفاده کامل از سنگ در ستونها، مجسمه ها، همراه با دقت و مهارت در ساخت، این عمارت را به نمادی از زیبایی تبدیل کرده است.

باغ تالار سفید، واقع در منطقه گرمدره کرج، با طراحی نوین و منحصر به فرد خود، مکانی ایده آل برای برگزاری مراسم های عروسی است. این مکان، با توجه به نیازهای مشتریان و با ارائه خدمات حرفه ای، تجربه ای به یادماندنی را برایتان فراهم می آورد.

باغ تالار دانیال کرج

باغ تالار دانیال کرج

ما در گروه تشریفاتی دانیال، به دنبال ایجاد لحظاتی هستیم که نه تنها در ذهن شما، بلکه در دلهایتان نیز جای بگیرد. مهمانان ما، کسانی هستند که به دنبال تجربه ای بینظیر و خدماتی با کیفیت بالا هستند و افتخار میکنیم که این خواسته ها احترام میگذاریم

لیست قیمت های منو باغ عمارت دانیال

مهمانان نفر
تعداد مهمان
آپشن ها
انتخاب گزینه لیست انتخاب ها قیمت (تومان)
تست 999
دریافت پیش فاکتور (تومان)
  • جمع موارد انتخاب شده 0
  • حق سرویس و مالیات 10%
  • مبلغ نهایی قابل پرداخت 0

نظرات کاربران در مورد باغ عمارت دانیال

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال

جهت دریافت

آدرس، شماره تماس و راهنمایی مشاوران باغ عمارت دانیال

مشخصات خود را وارد نمایید.
بازگشت