باغ تالار مهر و ماه

تهران

Mehr o Mah Garden Hall

غرب
استان تهران
شهر غرب
نمودار قیمت پایه مجموعه
لوگو باغ تالار مهر و ماه تهران
نوع دسته بندی ازدواج, ایونت, جشن تولد, عقد
wedding
نوع دسته بندی

تالار

wedding-home
ورودی باغ تالار مهر و ماه تهران
کیفیت
تعداد آپشن ها
تخفیف مراسم ها دارد
کد تخفیف از مراسم ها
تخفیف مجموعه دارد
تخفیف مجموعه
امکان رزرو دارد
رزرو مجموعه
باغ تالار مهر و ماه تهران - غرب

باغ تالار مهر و ماه واقع در تهران، در منطقه فیروز بهرام (نزدیکی احمدآباد مستوفی) می باشد. باغ تالار مهر و ماه فیروز بهرام در غرب استان تهران قرار دارد و به دلیل نزدیکی به اتوبان آزادگان، دسترسی آسانی دارد. فضای این مجموعه در حدود 3500 متر فضای سبر و حیاط می باشد. همچنین دارای دو سالن پذیرایی مجلل بدون ستون با طراحی زیبا به مساحت 600 متر مربع جهت پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

ویژگی های باغ تالار مهر و ماه فیروز بهرام

فضای طاق ورودی و سبز عروس و داماد، به همراه مجسمه های زینتی، جلوهای خاص به باغ تالار می بخشند. کافی شاپ، استخر، آبنما و آبشار کنار حوض، نمای دل نشینی ایجاد کردهاند. همچنین دارای فضای باز برای برگزاری مراسم عقد است. همچنین، یک اتاق عقد زیبا و جداگانه از سالن پذیرایی وجود دارد. این اتاق عقد می تواند به عنوان سالن شام برای عروس و داماد نیز مورد استفاده قرار گیرد و فضایی دلنشین را فراهم میآورد. این باغ تالار دارای پارکینگ مهمانان با ظرفیت 200 خودرو می باشد.

 

مالکین باغ تالار مهر و ماه، خود مدیریت مجموعه را بر عهده دارند. در نتیجه با هزینه های کمتر، کیفیت بهتری نسبت به سایر باغ تالارهای منطقه را ارائه میدهند. ظرفیت کلی این مجموعه بین 500 تا 600 مهمان است. دو سالن آن میتواند 450 مهمان را در خود جای دهد. علاوه بر این، 200 مهمان دیگر میتوانند در فضای سبز آن جای گیرند.

فضای سبز باغ تالار مهروماه احمدآباد

فضای سبز باغ تالار مهروماه احمدآباد

قیمت و هزینه های باغ تالار مهر و ماه فیروز بهرام

قیمت منوهای غذایی و خدماتی باغ تالار مهر و ماه، اقتصادی و مقرون به صرفه است. این قیمت ها به گونه ای تعیین شدهاند که رضایت مهمانان را جلب می کنند. همچنین دارای چندین منو ویژه، VIP و سلف سرویس می باشد. جهت مشاهده منو خدمات و غذایی به سایر تب های این صفحه مراجعه نمایید. همچنین جهت مشاهده سایر باغ تالارها می توانید به صفحه مقایسه باغ تالارها مراجعه نمایید.

نظرات کاربران در مورد باغ تالار مهر و ماه

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال

جهت دریافت

آدرس، شماره تماس و راهنمایی مشاوران باغ تالار مهر و ماه

مشخصات خود را وارد نمایید.
بازگشت
مجموعه های مرتبط